Určitě jste se někdy setkali s reklamním textilem, a jestli vás teď nic nenapadá, rádi vám některé příběhy trochu přiblížíme. Reklamní textil je oblečení, na kterém je nějaké logo formy, klubu, spolku nebo osobní značky. Můžete je vidět V různých situacích. O některých si něco málo řekneme. Například pracovní reklamní textil Promotextile. Pro někoho to může být každodenní pracovní oblečení a pro jiného to může být reklama samotné firmy. Ano i tak se to dá říci. Zaměstnanci většinou fasují oblečení a mají na něj nárok po určité době. Většinou se jedná o firemní trička, kalhoty, kraťase, šaty, ponožky, mikiny a někdy i bundy podle toho u jaké firmy jste.
Když pracujete ve vnitřních prostorách, asi žádnou bundu fasovat nebudete a budete rádi za mikinu, když bude v prostorách zima. Pro ty co dělají venku například stavební dělníci, musí i v zimní období stavět a realizovat firemní zakázky. Ti rozhodně budou vybaveni bundami a možná i teplými svetry nebo mikiny. Kdo by si to jen pomyslel, že když jste u někoho zaměstnáni, musíte nosit společné oblečení a dreskot, abyste nějak vypadali. Nemůže mít na sobě každý, co chce. To byl první příběh, který je k vidění v každém dnu, když jdete do masny pro čerstvé maso, nebo když jdete do obchodního centra pro potraviny.
Všichni zaměstnanci jsou v tom stejném. Nebo se jejich oblečení liší v postavení. Druhým příběhem jsou vrcholoví sportovci a závodní týmy. Každý kdo pracuje pro takový závodní tým, ať už se jedná o motorky, závodničky nebo pouštní závody aut. Vždy jsou všichni lidé sladěny do barev závodního týmu. Podle toho, jaké jsou barvy na autě, je většinou uvidíte i na lidech. Nikdo nesmí být ve vlastním, aby se vědělo ke komu, jaký automechanik patří a aby se nepotuloval v cizích depech. Už vám to dochází reklamní textil, je vlastně všude. Stejné je to i sportovců, kteří zastupují nějaký sportovní klub. Mají jejich dresy.