Když se Å™ekne dÄ›tstvÃ, co vy si pÅ™edstavÃte? Mnoho lidà si právÄ› pÅ™edstavà dÄ›tstvà takové, kdy dÄ›lali lumpárny a podobnÄ›. Abych se pÅ™iznala, tak ono vlastnÄ› je to tak troÅ¡ku pravda, protože každé dÃtě vždycky v dÄ›tstvà dÄ›lalo nÄ›jaké lumpárny a podobnÄ›. NapÅ™Ãklad já si absolutnÄ› nedokáži pÅ™edstavit dÄ›tstvÃ, tÅ™eba kdyby nÄ›kdo byl úplnÄ› hodný a nedÄ›lal lumpárny. VzpomÃnáte si, že tÅ™eba jako malé dÄ›ti ste také zvonily na zvonky a potom ste utekly? Ano, pÅ™esnÄ› tohle jsme dÄ›lali také.
A potom, jeÅ¡tÄ› když se Å™ekne slovo dÄ›tstvà a nebo dÃtÄ›, tak si také vzpomenu na Å¡kolu. VzdÄ›lávánà se bylo opravdu hodnÄ› důležité. A to si myslÃm úplnÄ› v každém obdobÃ. V každém roce života je vzdÄ›lávánà je pro každého ÄlovÄ›ka opravdu velice důležité, tedy alespoň pro mÄ›. Já osobnÄ› jsem vždycky vzdÄ›lávanà brala opravdu hodnÄ› vážnÄ›. Nedokázala jsem si pÅ™edstavit, že bych tÅ™eba mÄ›la jenom základnà školu a nebo uÄebnà obor. Pro mÄ› vždycky byla jednoznaÄné východisko maturita. A potom, kdybych jeÅ¡tÄ› mÄ›la náladu, anebo kdybych byla Å¡ikovná a chytrá, že bych Å¡la potom jeÅ¡tÄ› na vysokou Å¡kolu a nebo na vyÅ¡Å¡Ã odbornou Å¡kolu. Tohle jsem, ale bohužel neudÄ›lala, nestalo se to.
MÄ›la jsem spÃÅ¡e zálibu v tom, že budu studovat jazyky, takže potom po maturitÄ› jsem studovala jenom dva jazyky, a to francouzÅ¡tinu a angliÄtinu. ChtÄ›la jsem vždycky mluvit minimálnÄ› dvÄ›mi jazyky, tak jsem si Å™ekla, že tÅ™eba pÅ™ÃÅ¡tà rok bych jeÅ¡tÄ› mohla studovat nÄ›mÄinu, protože nÄ›mÄina je také docela takový jazyk, který se použÃvá hodnÄ›. MyslÃm si, že každý ÄlovÄ›k má své preference a ty preference by ÄlovÄ›k nemÄ›l mÄ›nit, pokud sám ÄlovÄ›k je zmÄ›nit nechce. Každý ÄlovÄ›k má vlastnÄ› nÄ›co, co chce, a žádný ÄlovÄ›k by mu to nemÄ›l rozmlouvat. A nebo se tomu smát. NÄ›kdo jednoduÅ¡e rád se vzdÄ›lává a nÄ›kdo zase rád pracuje a nepotÅ™ebuje k tomu žádnou vysokou Å¡kolu.Â